Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon

poniedziałek, 9 lipca 2012

1. Jak sobie radzić z biżuterią + pastele na paznokciach

Cześć, cześć, to ja. Dzisiaj 1 (i nie ostatni!) post. Temat: Jak sobie radzić z biżuterią? No cóż, może na początek o co chodzi. Mianowicie dzisiaj pokażę moje sposoby na zapobieganie walaniu się biżuterii po pokoju, splątywaniu się jej itd. 

kupione w: Black Red White

kupione w: claire's

zawartość na mojej półce, ale już niedługo zobaczycie ją na toaletce, bo mam w planie jej zakup:)

 drzewko kupione w: six 

kupione na: allegro.pl

kupione w: River Island

kupione w: "claire's"

kupione w: "six"

Pastelowe paznokcie? Czemu nie! na 2 obrazku możecie ujrzeć moją kolekcję pasteli (;



2 komentarze:

  1. śliczne te kolorki ! :) Pozdrawiam i zapraszam http://www.thingsinfashionland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń