Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon

środa, 11 lipca 2012

Wiosna w środku lata? Czemu nie!

Cześć! To 1 stylizacja na tym blogu. Dzisiaj do mojej szafy zawitała żółta torebka wybrana przez moją mamę i klapki z kwiatkami, których ostatecznie nie dostałam, gdyż są za małe :( Obydwie rzeczy są z firmy Atmosphere :) Od razu natchnęło mnie na zrobienie letniego (ale dzięki kwiatom wydaje się trochę wiosenny) outfitu. Siostra nie pożyczyła mi lustrzanki (a to jędza ;/ xd) i przepraszam w związku z tym za jakość, ale co tam! Dołączyłam też filmik. No cóż, czas nie pozwolił mi iść gdzieś na zdjęcia (w pt 40-stka mamy (: ) więc "sesja" odbyła się na balkonie ^.^ Enjoy!
PS Dołączyłam foto książki, którą ostatnio czytam, a mianowicie "Sekretny język dziewczyn" - szczerze powiedziawszy zapowiadała się lepiej (; ale jest spoko, mogłoby się więcej dziać. Zamierzać przeczytać jeszcze "Pamiętnik nastolatki", bo podobno fajne ^^ jak czytał ktoś to proszę o opinię :* baj.

mogłam was mieć...:( ale jesteście za małe ;<
 Opaska - Atmosphere (PENNEYS)
Sukienka - Girls (dostałam z Ameryki, więc nw jaki sklep, tylko przeczytałam metkę :P)
kolczyki - cropp
torba - atmosphere
buty - badura (pomarańczowe+są mamy)





4 komentarze:

  1. ładny outfit :) Świetna sukienka *,*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna opaska :)
    Obserwujemy? Ja już się dodałam ;p
    http://amadellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czytałam Pamiętnik nastolatki. Tak mnie wkręciło że po przeczytaniu wszystkich części z biblioteki kupiłam swoje własne aby zawsze móc do tej książki wrócić. To najlepsza seria jaką kiedykolwiek czytałam :)
    Outfit bardzo ładny ; DD
    To ja Justa ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzie że miałaś udane zakupy ♥

    OdpowiedzUsuń